#1 Skrevet April 10, 2007 er det noen i trondheimsområdet som leier/låner bort sin kompetanse med diagnose av bil ? jeg må ha en liten gjennomgang av bila mi å er en "smule " grønn selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Hvis det er Vag-Com du tenker på, har Vidar Smedvik det i Trondheim. Harhjulpet meg før. Send ham en Pm. Ellers kan du titte i avateren om det står Vag-com i den. De har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2007 Kom på lokallagstreff i dag kl 15, så skal du se at det ordner seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2007 Takk som byr ,men som jeg skrev i posten for lokal lags møtet så står bilen min på bukker akkuratt no. håper det kan passe en annen gang også for noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2007 æ har vag-com...går bare å vente på ledningen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...