Keskin-felger "fake-skrudde" felger?

Anbefalte innlegg

Prata litt med en kompis isted ang. nye felger til min bil og kom inn på Keskin-felger. Han sa at det var helstøpte felger med fake skruer,jeg mener de er skikkelig skrudde men har aldri tenkt over det før han sa det isted. Noen som bekrefte eller avkrefte det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fake de jeg har sett på, sikkert derfor prisen er deretter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KT-1 er i hvertfall fake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var skruer i de jeg hadde innom hos meg:P ekte pynteskruer=) de hadde ikke noe hensikt ihvertfall, det var kt8 jeg hadde, men tror ikke keskin har noen 3tlf felger, bare helstøpte gitt=)

du kan jo gå inn på siden dems å laste ned .tif filer av hver felg, så ser du nok at de ikke er 3 eller 2tlg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fake, kun for synet sin del!!

-Keskin Importør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fake, kun for synet sin del!!

-Keskin Importør.

Har kt1. Er det mulig å skru ut skruene slik at jeg får polert opp mellom skruehodene? Eller er de støpt inn i felgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kt1. Er det mulig å skru ut skruene slik at jeg får polert opp mellom skruehodene? Eller er de støpt inn i felgen?
De er nok presset/trykt inn i felgen etter den er støpt og maskinert. Alt etter hvordan hullene i felgen er så får man faktisk kjøpt nye slike "fake-skruer",både kromma og gullforgylte ;)

kromskru.jpg

gullskru.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.