#1 Skrevet April 10, 2007 Hei, jeg har en audi 90 2,3 20v quattro.. Bilen bruker langt over 2 liter på mila, hva kan jeg gjøre for å få ned forbruket? Tror katalysatoren min er ødelagt, men har dette noe å si? Har kjørt 15 mil og brukt nesten 35 liter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Ja, katalysator har mye å si, rens i tillegg til bytte (evt. tømming av innhold i kat) Luftmengdemåleren, og det bør hjelpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 har samma prob. b5 adr. Bruker 3x mye bensin som før Jeg må bytte lambda.. kan det hjelpe på din kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 Jeg ville byttet lambda og MAF,da er du på god vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 Holder en knapp på lambda jeg også. Bankesensor 2 gjør også at bilen går i nødmodus og bruker grisemye bensin. DA skal du også oppleve små rykk i bilen når du kjører. Ta ut feilkoder før du gjør noe mer, det kan du spare mye penger på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2007 feil koder hadde vært fin, trenger vag-com da.. får se om noen tar med seg på neste treff.. mÅ også få vekk Air bag lyset blir sliten av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2007 Trenger ikke vag-com:) Feilkoder kan blinkes ut på disse bilene, ved å sette i en pære i motorfeil-lampe i instrumentet, sette i en sikring i bensinpumpereleet, ta ut og telle antall blink;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2007 Holder en knapp på lambda jeg også.Bankesensor 2 gjør også at bilen går i nødmodus og bruker grisemye bensin. DA skal du også oppleve små rykk i bilen når du kjører. Ta ut feilkoder før du gjør noe mer, det kan du spare mye penger på! Når jeg kjører holder jeg full gass, bilen fjusker og hopper som en moped med kondens... Og det smeller i filteret, alt blir helt feil.. Skal få byttet lambda, tror det skal hjelpe mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2007 Når jeg kjører holder jeg full gass, bilen fjusker og hopper som en moped med kondens... Og det smeller i filteret, alt blir helt feil..Skal få byttet lambda, tror det skal hjelpe mye:) Har en stygg misstanke til MAF jeg da,fikk en MAF i fra Tyskland for noen dager siden som var gåen i fra fabrikk,da gikk bilen utrolig dårlig,fjusker og smeller som f...! Koblet i fra kabelen innpå MAF`n,da gikk plustelig bilen mye bedre,prøv det og se hvis du ikke alt har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...