#1 Skrevet April 10, 2007 Som tittel sier så er det ett streetmeet den 21. april på Gardermoen Raceway klokka 2000 og utover(starter etter motorfestivalen på Hellerudsletta). Arrangeres av team sideways. Les mer her Håper det blir flere VAG å se der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2007 Jeg skal ditt.. Er medlem i team sideways... tror det kommer til å komme mange folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 Noen flere forum folk som skal ta turen ditt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2007 jeg skal ihvertfall en tur. og videokamera er med i hånden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2007 Regner med å ta en tur opp ditt etter motorfestivalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2007 Jeh er garantert å se der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2007 må vel en tur dit ja, skal kjøre oppvisning med motard på dagen først, så dette blir en artig lørdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2007 Moro moro ! Jeg får vel kanskje ta meg en tur etter motorfestivalen da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2007 kommer oppover en tur etter motorfestivalen hadde jeg tenkt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2007 Siden det er gratis og jeg bor fem minutter unna, tar jeg vel en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2007 Jeg satser på å ta meg en tur, må bare få biltilsynets godkjenning på senk/felg og div annet:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2007 det skal jo vere bane kjøring fra kl 10 på dagen og frem til kl 1700, dette er jo opent for alle, det kommer også del utstilere som skal stå og selge til messe priser. tror det blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...