#1 Skrevet April 10, 2007 Hei. Vet ikke om eieren er medlem i klubben, men så bilen på treffene i fjor. Bilen er nå på forsiden av nye Max Power, å må si bilen ser veldig gjennomført ut, hvertfall på innsiden. Kult at de viser en del Vag biler i disse bladene, og ikke bare Japse biler. Slik liker jeg dette bladet veldig bra. Men, hvis eieren av bilen er medlem i klubben, gratulerer med en veldig fin reportasje og mye fine bilder. Mvh Ken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 Noen som kan scanne inn?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 Noen som kan scanne inn?..Før noen hiver seg i scanningen - vær obs på at dette i forkant bør være avklart med gjengen i Max Power (og det er utrolig hva man kan få lov til bare man spør på forhånd) så at ingen bryter med opphavsrettslovgivningen. Om artikkelen er særs bra anbefaler jeg at dere først spør MP om tillatelse til å gjengi den og hvis det ikke lykkes så stikker dere ned i sjappa og kjøper bladet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 Så den på treff jeg oxo og har sett den i siste max power! En meget gjennomført bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 kanskje je skar kjøpe Max power bladet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2007 Er vel greiest å kjøpe det ja. Koster ikke all verden heller. Et blad som er verdt å ha. Jeg har hele samlingen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2007 Er ikke det en tysker eller østerriker a ? Mener det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2007 Bilder fra Våler 2006.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1345365 får løpe å kjøpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2007 synes ikke setene i den bilen var av det praktiske slaget når det gjelder møkk.. Er det en grunn til at det er plasttrekk over setene på bildene`??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2007 Solgt står det... Ser ikke noe plasttrekk jeg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2007 Ser ikke noe plasttrekk jeg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2007 stemmer at denna fyrn har kjørt rundt med plasttrekk , helt sikkert for å spare interiøret og at det ikke skal rubbe av noe annen farge på det! Mulig en teori er at han blei drittlei blandt annet dette og solgte!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2007 Akkurat før meg eller Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 5, 2007 Jeg kan skrive under på at dette er en meget gjennomført og fin bil da det er en kamerat av meg som har bygget den. Min mening er at interiøret passer utrolig godt til bilen og gjør enormt mye på helheten. Han kjører rundt med setetrekk til vanllig ja og det burde ikke være så veldig vanskelig å forstå. Når du har et helt hvitt interiør er det den prisen man må betale. Det blir fort merker av klær på det. Dette er garantert ikke grunnen til at han skal selge den. Han har kjøpt seg ny bil og sitter på en leilighet som koster sitt så det er den enkle grunnen tilsalg. OG BILEN ER IKKE SOLGT; ER FEIL I AUTODB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...