#1 Skrevet April 10, 2007 har merka at når motoren min står på tomgang i max 5 min så er det så ekstrem varmeutvikling at karroserikitt/asfaltplater på eksostunellen inne i bilen smelter. er dette normalt?? grenrøret ligger ca 3 cm fra karroseri. har tenkt å legge varmematte på torpedoveggen men synst at dette vil øydelegge looken min under panseret mitt, har og vurdert eksosbandasje eller eit slags varmetrekk som vangbo selger. er det nokon andre måter som kan forårsake dette?? bil: jetta II motor: 2l 16v 9A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 feil tenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 feil tenning, meiner du da at ubrennt bensin kommer i eksosanlegget og antenner der??? den ettertenner litt da det poffer litt i eksosanlegget etter stopp. har prøvd å målt med tenningspistol og den var ok men kan vrid seg litt på fordelaren igjen. mens me er inne på tenning så når eg satt på reg.reima så var den stram og fin på langsida men etter motoren har vert i gang så blir den litt slakk igjen. kan dra den til seg ca 1 cm. men den stopper på alle merker og slikt. normalt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 Skal kunne vri den ca 90 grader på langsiden,uten å ta alt for mye i,er den for stram får du en ulelyd,har også tro på tenning når det gjelder varme,for mye fortenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...