Da ble det nye felger på A4.

Anbefalte innlegg

Da ble det nye felger på vogna, rs4 kopier, Noen kommentarer?? Mer senk kanskje...

IMG_0983.jpg

IMG_0986.jpg

IMG_0982.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger,jeg hadde selv disse i 17" på den gamle A4'en min...

Men ja du sier mer senk å d er jeg enig i:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 17t som står på, hadde lyst på 18t men dette er en bil som fruen bruker mest og hun ville ikke kjøre rundt med hjertet i halsen pga 2 runder med isolasjonstape som var rundt felgene.:) Men litt senk kan da ikke skade, tror d er sportsunderstell på denne,, d er vel ca 2 cm senk i forhold til orginal. Egentlig så er det mest fremme som jeg syns den er noe høy. dette er jo familievogna og skal brukes overalt så mye senking blir d ikke snakk om uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 17t som står på, hadde lyst på 18t men dette er en bil som fruen bruker mest og hun ville ikke kjøre rundt med hjertet i halsen pga 2 runder med isolasjonstape som var rundt felgene.:) Men litt senk kan da ikke skade, tror d er sportsunderstell på denne,, d er vel ca 2 cm senk i forhold til orginal. Egentlig så er det mest fremme som jeg syns den er noe høy. dette er jo familievogna og skal brukes overalt så mye senking blir d ikke snakk om uansett

kona mi og har den angsten da jeg har 19" Sportec hjul på.. med 50mm senk..ho kjørte den til norefjell her om dagen.. og jeg tror ho hater meg enda.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.