Anbefalte innlegg

heisann

jeg skal kjøpe to nye sommerdekk... husker ikke hva jeg har fra før, skal sjekke opp i kveld. men jeg har en mistanke om at jeg ikke kommer til å bry meg så hardt om hvilket merke de to eksisterende er.

men det er jo så salig mange å velge i... det anbefales jo i det vide og det brede om hva man bør kjøpe.. men det er jo ikke mulig å bli klok på noe. dyrt er bra er min konklusjon, men alle vil selvfølgelig kjøpe rimeligst mulig.. men hva er dyrt NOK?

hårreisende dette her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...dyrt er bra er min konklusjon...

Michelin Pilot Sport PS2 er dyrt. Er utrolig fornøyd med disse både på vått og tørt. Hvis du tar deg råd til disse tror jeg ikke du kommer til å angre. Støyer lite, sporer ikke, en fryd å kjøre!

....men alle vil selvfølgelig kjøpe rimeligst mulig...

Nexen N3000 var jeg positivt overrasket over. "Bang for the buck". Gode dekk for pengene, gjerne litt mye rullestøy. Sporet lite når de var nye, sporet mye når de var slitt, men det gjør vel alle dekk. PS2 dekkene slår nok disse på vått føre.

basert på mine erfaringer; 225/40-18 på en Audi A6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svaret

det ble til slutt continental conti sport 3 ;)

fornøyd så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.