#1 Skrevet Juli 22, 2004 ER det noen som skal til BG den 22. aug. fikk mail av Jan og han sa vi var velkommen i år også , og det er Streetlegal på Lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2004 ja var planen å reise bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2004 Eg har reservert 1 hytte til 4 personer men eg må ha med 2 av ungane- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2004 vet du om det er noen andre så har tenkt seg bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2004 Har ikke snakket med så mange enda, Tord trodde han skulle , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2004 kanskje jeg tar turen.... har ikke vært på noen treff i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2004 Snakket med Bjørn i dag han skulle kjøre opp på Søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2004 Jeg må som sagt desverre i "søskenbarntreff" til samboeren... eller retter sagt, ikke bare i men tom arrangere! Skrekk og gru.... hadde det nå bare vært mi slekt og en annen dato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Jeg må som sagt desverre i "søskenbarntreff" til samboeren... eller retter sagt, ikke bare i men tom arrangere! Skrekk og gru.... hadde det nå bare vært mi slekt og en annen dato E jo snakk om prioritering då Tord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2004 Her va dt skikkelig dårlig respons. Synest att vi burde stille mannsterke til Bergen. Dt pleier å være ett veldig godt treff. Kom igjen å møt opp!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2004 Vi er to stykker fra Stavanger som skal oppover. Reiser opp tidlig lørdagsmorning for å få med oss Street Leagel. Vi har bestilt 4 mans hytte-> da plass til evt 2 gjester. (Men vi hadde vel sett får oss noen signle blondiner i 20 årene ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2004 Må man ikke ta en ferje et eller annet sted fra Haugesund til Bergen? Hva heter den? Så jeg kan søke på ferje tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2004 Satser på å reise fra Aksdal i 10 tiden. da bruker eg ca. 1 time til Skjærsholmane hvor ferja går til Sandvikvåg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2004 Vi reiser ifra Sandnes i 7 tiden. Vi satser på å rekke Sandviksvåg-Halhjem kl 10! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2004 Har verken pakket eller vasket, for det det etter hvert. satser på å komme avgåre så tidlig som eg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2004 Har vært dårlig med bilvask, Regner jo bare. Får vel begynne å pakke jeg også. Bare spise litt først:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...