#1 Skrevet April 11, 2007 Spøker det for min LMM/MAF når bilen går likt/bedre uten MAF tillkoblet? Har aldri fått opp feil elns på denne med VAGcom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 Spøker det for min LMM/MAF når bilen går likt/bedre uten MAF tillkoblet? Har aldri fått opp feil elns på denne med VAGcom.. Da er den ganske så sikkert skutt ja. For å være sikker så kjøre en test på den og se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 Da er den ganske så sikkert skutt ja. For å være sikker så kjøre en test på den og se. Må få VAGcom til og funke igjen først. Hvis ikke bestiller jeg bare en ny hos Mekonomen i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 Må få VAGcom til og funke igjen først. Hvis ikke bestiller jeg bare en ny hos Mekonomen i morgen. Funker ikke VAG-comen? Piratkabel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 Funker ikke VAG-comen? Piratkabel? Sliter med noe drivergreier,er ikke org Ross-Tech nei. Mulig jeg investerer i org vare snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...