#1 Skrevet April 11, 2007 Hallo.. Jeg lurte på om noen her har en garasje som er stor nok for mine to golfer? Jeg har kjøpt meg to golfer nå, en GTI(donor bil) og en vanlig 1.8..så trenger et sted hvor jeg kan skru på dem. Eller kanskje noen tips om hvor jeg kan se etter en garasje plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 for å være helt ærlig så tror du har større sjans ved å gå inn på et ikke relatert bilforum;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 mulig det..men må prøve meg et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 Sett inn annonse i avisa eller sleng opp en annonse på felleskjøpet, mye bønder som har ledig plass til billig penge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2007 Sett inn annonse i avisa eller sleng opp en annonse på felleskjøpet, mye bønder som har ledig plass til billig penge:) hehe, dem veit å ta seg betalt dem å. har et par kompiser som leier på en låve i kbg å de må ut med 6000 i mnd:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...