#1 Skrevet April 11, 2007 I min iver over å bytte rotor og fordelerlokk nappet jeg liksågodt av alle pluggledningene... og ble sittende og klø meg i hodet etterpå Kan noen gi meg tenningsrekkefølgen? Er det 1-3-4-2? Med klokka?? Gi meg gjerne forklaring med teskje... Har forsøkt å søke her på forumet men finner ikke noe jeg blir klok på... Bilde slik det er nå med pluggledningene hengende ved siden av (den lengst til venstre på blokka henger ytterst til høyre på bildet osv): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 1342 er riktigt ja. Det er eit hakk i fordelern oppå kanten under plastdeksel. Det er nr 1. meiner det er med klokka. men vist du kinner den litt ser du ka vei fordelern går. Altså fordelerlokk må av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 OK, jeg får gå ut og "føle" meg fram Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 Med klokka skulle vel bli riktig det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 Fixed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2007 Hehe, morro.. Er slik man lærer av.. Stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2007 Nemlig - er aldri for sent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...