#1 Skrevet April 11, 2007 Gleder meg til å se denne i aksjon:tilber: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=6280 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 Er leeeeenge siden den tråden ble lagt ut på zatzy.... Ligger mange gromme bygg der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2007 det som er rart med Jonus er at uansett hva han lager så går det bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2007 Og ikke minst holder det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2007 Glemmer aldri den gamle Audi 90´en hans som dro i fra det meste... Den gikk FÆLT den bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2007 Glemmer aldri den gamle Audi 90´en hans som dro i fra det meste... Den gikk FÆLT den bilen.. Hvor er den henn da? Lagret for museum? Den var jo helt konge. Tok jo alt på langsletta på skogen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2007 Hvor er den henn da? Lagret for museum? Den var jo helt konge. Tok jo alt på langsletta på skogen!! Den grønne 90´n har Jon lagret trygt "på loftet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2007 Lurer på hvor den gode gamle hvite er blitt av jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2007 har jon noe planer om å bruke den grønne i sommer eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2007 Den ble vel solgt til bergen. Husker den ufattelige "tøffe" lyden i den. Spes lyd på den eksosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2007 Satt det ikke en slik eksos vifte bakerst i potta på den? (nei ikke turbo jeg mener). Husker den hvite godt, og den lyden var jo som å høre en skrukompressor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2007 ja..han sa noe om en "vakumpotte" en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2007 får jo klomp i halsen å tåre i øyenkroken av å se på noe så fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2007 har jon noe planer om å bruke den grønne i sommer eller? Han har nevnt i vinter at det kanskje kan bli et drag eller to... Spørs vel kanskje litt på hvordan det går med S2´n tror jeg? Han har jo ikke fått testet 90n med ordentlig drag dekk og de nye foringene i travers og bærearmer. Det siste Right On treffet på gardermoen i fjor høst regnet jo vekk... 9,57 tida ble jo satt med orginal foringer fra -86 og mønstra dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2007 Fy f..n, en syk bil til fra Jonus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2007 Mener det var utforminga innvendig i potta som var grunnen til lyden. "spilral" innvendig. Ta en 1,5 liter flaske å snurr den rundt trikset for å få innholdet ut fortere. Potta var vel bygget på det prinsippet. :Litt ooosiiker her men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2007 ... 9,57 tida ble jo satt med orginal foringer fra -86 og mønstra dekk. Bare det er jo jævlig RÅTT!!..Bilen gynger jo som en gyngehest så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 13, 2007 Lurer på hvor den gode gamle hvite er blitt av jeg En kompis som kjøpte denne for endel år tilbake, så solgte han den til en kar i Norheimsund som bytta den bort i en annen bil i forfjor, og siden har det vært stille om den... Den ble lakket blå, fikk 90 front, og ellers endel oppgraderinger på motorsiden. Var noe merkelig som var putta i eksosen ja, og lyden var bare herlig med 3.5 toms ferrita eksos;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 13, 2007 den grønne 90`n tok jo norris design sin evo på rudskogen på stripa....så en test i ett blad at evo`n var raskere/like rask som Bugatti Veyron i 0-100/60-100 osv, dvs da at Veyron ikke har noe å stille opp med mot en gammel audi 90: haha : Jonus er helt sjef:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 13, 2007 Jeg har vært på Gardermoen på nesten hvert Right On treff, og mener å huske at Jonus hadde en fantastisk 60 fot tid et år. Mener speaker'n skreik 1,2sek, men desverre bomgiret han, slik at tiden og farta ble dårlig. Håper Jonus kommer til Gardermoen i år også, er en av de jeg gleder meg til å se hvert år. :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 13, 2007 http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=21 litt film av den sinte grønne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 13, 2007 http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=21 litt film av den sinte grønne! værdens deiligste lyd:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 15, 2007 http://www.gatebil.no/include/gatebiltv.php?vid=21 litt film av den sinte grønne! HAr sett den noen ganger. Seriøst syke saker..INGEN som klarer å ta'n jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 15, 2007 Bobla i starten tok den vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 18, 2007 Dette blir bra! Ser Jonus i overimorgen jeg Han skal fikse lekasjene mine og så kjører jeg kanskje på med nytt map, må se ann hva han skal ha for ny map først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...