#1 Skrevet April 11, 2007 Har filma ei lita sladd, den er ikke bra, kvaliteten osv er heller ikke mye å skryte av, men det var veldig morro da http://s144.photobucket.com/albums/r184/volvo_pwr/?action=view¤t=PSharifs.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2007 hehe, gleder meg allerede til vinteren igjen når jeg ser sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2007 ja, fikk endelig til skikkelig sladd med quattro`n, er mye fetere og mer krevende en vanlig bakhjulsdrift... Synes det var litt vrient i starten. pga understyring, men har nok fortsatt mye å lære... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2007 ja, fikk endelig til skikkelig sladd med quattro`n, er mye fetere og mer krevende en vanlig bakhjulsdrift... Synes det var litt vrient i starten. pga understyring, men har nok fortsatt mye å lære... Detta er teknikk:) Går seg til.. snøen forsvant her for 1 mnd sia den..Kjører fortsatt på vinterhjul jeg..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2007 hehe, den kom plutselig tilbake nå på søndag tror jeg, etter 1-2 mnd uten snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...