#1 Skrevet Juli 22, 2004 Er litt på kikkern etter no nye felger, og trenger litt tips, bilder, linker til inspirasjon. De alle bredeste felgene, de vil jeg ikk ha, men 8 - 8.5" er aktuelle, dvs mest aktuelle. 7" blir for lite. Felg mål blir som følger: 16*8-8,5" 4*100. Gjerne pene og brukte felger også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2004 Porsche felgs er vel aldri feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2004 Porsche felga er ikke feil, og ikke gal i pris heller, brukt, MEN prisen på adapterne, den er gal den...!! Får tak i felger til 5000 kr, men adapter til 4000 kr, det er litt drøyt, så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2004 Hva med RH-cup? Dersom jeg kjøper nye felger blir det de.. Ikke koster de all verden heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Hva med RH-cup? Dersom jeg kjøper nye felger blir det de.. Ikke koster de all verden heller.. Vanlige cup felga er jeg ferdig med. Har kjørt to Corrado med Enzo Cup på begge, så nå er det på tide med noe annet... RH? Nåh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2004 Hehe.. Har aldri hatt Cup felger, så jeg gleder meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2004 Har du vurdert Keskin? De har jo mange fine felger. Mener at jeg så en Corrado med det her inne på forumet, men husker ikke hvor. Vet forsåvidt ikke pris eller noe rundt Keskin, men fine er dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2004 Har ikke kikket på Keskin. Hvor finner mann felgene dems? Selger sånn i Norge? Finnes det noen Pics av Keskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2004 http://www.keskin-tuning.de/ 9x17 Keskin http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=415124 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2004 Fett..men for stort. 17*9 blir for mye, tror ikke det blir fysisk mulig med blodsenk og de hjula. Men tenkte litt på 15*8, kan jo bli litt kult det... Prisen var også litt lei, med mindre noen skal til tyskland, og har god plass hjem igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2004 Ta en titt på de her, fette felger. http://www.derby2.de/forum/index.php?showtopic=11464&st=0entry102895 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2004 WRD Mesh = Men prisen er jo heller lite kjekk... svindyre felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig WRD Mesh = Men prisen er jo heller lite kjekk... svindyre felger. De er dyre, men skal du ha noe ikke så mange har, koster det. Og det er veldig bra kvalitet på de felgene. Og F* f**n å feite de ville vært på en corrado, eller?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen De er dyre, men skal du ha noe ikke så mange har, koster det. Og det er veldig bra kvalitet på de felgene. Og F* f**n å feite de ville vært på en corrado, eller?????? Får ikke mye råere felger enn WRD nei.... hadde blitt rått på det aller meste Desverre koster det å være kar dersom en skal ha noe unikt.... Porsche felger er delvis ett unntak der en kan få tak i BILLIGE sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 23, 2004 HTN har også noen bra men de er i 14" og 15 " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Tore Kirketeig HTN har også noen bra men de er i 14" og 15 " De er kulle, men jeg syntes det er et gamelt design som kler best eldre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 23, 2004 Kansje bedre på min, viss ikke Tord blir enige med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 23, 2004 Problemet med 15" og G60 er bremsene.... fikk problemer med loddene på felgene da jeg kjørte med 8x15 revolution fra poloen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Problemet med 15" og G60 er bremsene.... fikk problemer med loddene på felgene da jeg kjørte med 8x15 revolution fra poloen Alt går........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 23, 2004 Heh..er ikke noen som skal til Bremen, som kan ta med seg dekk og felg til meg da, hvis det skulle bli sånn..?? Har funnet ett par felger som så brukbare ut, og som ikke var gal i pris heller. VRD Mesh felga var jo grøsselig fete, men det var prisen på 542 € også.. Pling-Pling (Blir nesten bling med den kanten på felgen!!) Men åssen spacere må mann kjøre på med her for å få det godkjent? 5mm? Felgene har ET 30 originalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av arne jakobsen Heh..er ikke noen som skal til Bremen, som kan ta med seg dekk og felg til meg da, hvis det skulle bli sånn..?? Har funnet ett par felger som så brukbare ut, og som ikke var gal i pris heller. VRD Mesh felga var jo grøsselig fete, men det var prisen på 542 € også.. Pling-Pling (Blir nesten bling med den kanten på felgen!!) Men åssen spacere må mann kjøre på med her for å få det godkjent? 5mm? Felgene har ET 30 originalt.. Vet ikke om du får det godkjent men du må ha ca 15-20mm spacer for å gå klar av gewinde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Vet ikke om du får det godkjent men du må ha ca 15-20mm spacer for å gå klar av gewinde Men hvis mann hiver på en spacer på hver side på eks. 5 mm, går ikke innpresset da opp til 35? Eller er jeg litt på tur nå? Er like spennende hver gang mann skal kjøpe dekk og felg. Hvordan fine ut om disse dekka er godkjent til Corrado, og med spacer, hvor finner mann godkjent spacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 24, 2004 I norge godkj de ikke spacere selv om dem har TUV. NORGE, HALLLLOOOOOOOO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av arne jakobsen Men hvis mann hiver på en spacer på hver side på eks. 5 mm, går ikke innpresset da opp til 35? Eller er jeg litt på tur nå? Er like spennende hver gang mann skal kjøpe dekk og felg. Hvordan fine ut om disse dekka er godkjent til Corrado, og med spacer, hvor finner mann godkjent spacer? ET`en går ned med spacer.... ET30 og 15mm spacer = ET15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...