#26 Skrevet Juli 24, 2004 Du skulle vært tidligere ute, de her låg jo for salg på forumet for 1 mnd siden, Brock 9x16 ET15: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 24, 2004 Nope. Keskin KT3 Solar 7.5*16" eller 9*16". Det er felgene jeg vil ha, det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av arne jakobsen Nope. Keskin KT3 Solar 7.5*16" eller 9*16". Det er felgene jeg vil ha, det.. Er ikke det mer eller mindre kopi av Brock felgene da :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Er ikke det mer eller mindre kopi av Brock felgene da :rolleyes: Vet ikke jeg, er egentlig likegyldig det, felgene er fete, så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 24, 2004 Linken til billige dækk og fælger i danmark. http://www.daekimporten.dk Der har de Keskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...