Anbefalte innlegg

lurer på om jeg må bytte clutchen på A4`n nå og lurte på kor dyrt det kan bli? nåken som har aning om det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peiling på ka det vil koste??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som kjøpte min gamle A4 betalte 3500,- men han fikk en fastpris,jeg har hørt om folk som har betalt opp i mot 10 000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 tdi uten quattro vil jeg tro ligger på rundt 3-4000kr.. enkel jobb. ring møller og få en fastpris...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok vist det ikke blir over 4000 blir det vel overkommelig:) men ka med reg reim skifte? det blir vel en del dyrere.. tenkte å ta det i samme slengen når den er på verkstedet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du må ut med mer enn 3500-4000! Bare clutchen koster fort 2000kr++. Er en del timers skruing å bytte clutch. Med de timesprisene som verksteder har i dag blir det fort 7-8.000kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du må ut med mer enn 3500-4000! Bare clutchen koster fort 2000kr++. Er en del timers skruing å bytte clutch. Med de timesprisene som verksteder har i dag blir det fort 7-8.000kr.

Jeg fikk pris på 11K KUN for bytte hos Møller.. : eek :

Tok det hos et annet godkjent verksted,slapp unna med 4800kr. ;) Så hør hos noen andre verksted rundt der du bor,får mye finere priser av de enn hos Møller. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11??? hmm.. da blir de nåkk ikkje møller nei... men går de and å få taki en litt sterkere clutch en originalen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.