#1 Skrevet April 11, 2007 Dette må helst være xenon, viss ikke må jeg kjøpe ombyggingskit i tillegg. Har bare funnet med angeleyes, og det skal jeg ikke ha:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2007 Dette må helst være xenon, viss ikke må jeg kjøpe ombyggingskit i tillegg.Har bare funnet med angeleyes, og det skal jeg ikke ha:o Norsk bildelsenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2007 Jepp, jeg fann til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2007 http://www.quattroco.com/deler/a4/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2007 Ja der får man hel komplett pakke ja. Men på NBS koster lyktene 2500,- så kjøper jeg kontakter på Møller, koblingskjema finner jeg her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...