#1 Skrevet April 11, 2007 har problemer med å få den opp og igjen ved hjelp av motoren. jeg selv tror det kan være virene... men jeg har bare hat en einser uten slik luksus så jeg egentli ganske grønn på dette feltet. så dermed lurte jeg på om d var noen som kjenner til/ har hatt samme problemet selv og kan gi meg tips og råd på hvordan jeg skal løse dette... på forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2007 trenger svar på samme spørsmålet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2007 sjekk om skinna på vaieren er i orden. Er mest sannsynelig den viss luka drar seg sjeiv når du prøver å opne den. Min var knekt. Koster ca 1100 for ny på møller. Letteste er å få tak i ny luke på hoggeri. eg fekk tak i ei luke til ein 96/97 mod komplett for 1250 spenn for å bytte den må du ned med taktrekket i bilen og ut med luka. grei jobb, times tid for å få den ut. har ligganes den gamle komplett. må bare ha ny vaier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2007 får se hva jeg gjør neste gang jeg er hjemme. har "råneluke" så jeg overlever en stunf til. vertfall til jeg finner en luke. er jo ikke stress med å få opnet den helt heller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...