#1 Skrevet April 11, 2007 Hva anser dere som en god innvendig vask? Hva slags produkter bør man bruke og hvordan bør man gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2007 Mine tips til god interiørvask: Vask over alle flater med en fuktig mikrofiberklut. Tørk med en tørr en eller snu. Bruk en børste med lange, middels stri hår for å ta alt som kommer inn i kriker og kroker. Støvsug etterpå. Evt bruk damp på gulv/matter om du har tilgang på det. Bruk et vinyl/plast produkt på alt av vinyl og plast, som f.eks. Meguiar´s Natural Shine eller NXT interior protect (mine favoritter) Er mange andre produkter av andre leverandører også. Skinnseter: Bruk børste på grove sømmer om du har det. Bruk en fuktig varm mikrofiberklut. "sett inn" setene i en bra conditioner, som f.eks Meguiar´s Gold Class rich leather (her igjen, mange andre produkter) -La stå på e stund før du fjerner rester med en tørr klut. Dette fungerer bra om du har et ikke alt for skittent interiør, noe jeg regner med du ikke har -Du er vel "entusiast"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...