Anbefalte innlegg

Her på lørdagen slutta plutselig speedometeret og virke?

Noen gode løsninger?

Turtelleren virker, men ikkje speedometer og km-teller.

Hørte og noen sa at når eg får dæ t og gå igjæn spoler km-telleren seg fram til riktig km. P.g.a av en hidden brikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv norsk, og vi kanskje forstå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell Edvin Leonhardsen

Her på lørdagen slutta plutselig speedometeret og virke?

Noen gode løsninger?

Turtelleren virker, men ikkje speedometer og km-teller.

Hørte og noen sa at når eg får dæ t og gå igjæn spoler km-telleren seg fram til riktig km. P.g.a av en hidden brikke?

 

Som Martin sier; bruk Bokmål eller Nynorsk. Blir sliten av å lese dialekt/sms norsk

 

Det med at speedo og turteller "forsvinner" har jeg også opplevd, var bare dårlig kontakt. Prøv å ta ut hele greia og spray med litt elektrospray på de utvendige kontaktene. Prøv så å sette kontaktene på plass! Og nei, km spoler ikke frem, gjorde ikke det hos meg. Hadde dette problemet i nesten 2mnd, samme km-stand både før og etter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Takk Bjørn

Skal prøve å skrive bokmål neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre løsninger da? Sikring etc?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lønner ser å sjekke alle sikringer, rele`osv. Vet ikke om det er bare en skringsboks på Vr6, er bare en som jeg finner hos meg ivertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehh.. litt lang tid på etterskudd, men i tillelle noen går rundt og lurer enda på årsaken på problemet mitt: rolleyes så var hovedårsaken det at ledningsnettet hadde eiret og lagget brudd inn til speedometeret.

Dette er nå byttet med ett nytt komplett ledningsnett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.