#1 Skrevet Juli 22, 2004 Her på lørdagen slutta plutselig speedometeret og virke? Noen gode løsninger? Turtelleren virker, men ikkje speedometer og km-teller. Hørte og noen sa at når eg får dæ t og gå igjæn spoler km-telleren seg fram til riktig km. P.g.a av en hidden brikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2004 Skriv norsk, og vi kanskje forstå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Kjell Edvin Leonhardsen Her på lørdagen slutta plutselig speedometeret og virke? Noen gode løsninger? Turtelleren virker, men ikkje speedometer og km-teller. Hørte og noen sa at når eg får dæ t og gå igjæn spoler km-telleren seg fram til riktig km. P.g.a av en hidden brikke? Som Martin sier; bruk Bokmål eller Nynorsk. Blir sliten av å lese dialekt/sms norsk Det med at speedo og turteller "forsvinner" har jeg også opplevd, var bare dårlig kontakt. Prøv å ta ut hele greia og spray med litt elektrospray på de utvendige kontaktene. Prøv så å sette kontaktene på plass! Og nei, km spoler ikke frem, gjorde ikke det hos meg. Hadde dette problemet i nesten 2mnd, samme km-stand både før og etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2004 Ok! Takk Bjørn Skal prøve å skrive bokmål neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2004 Andre løsninger da? Sikring etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2004 Lønner ser å sjekke alle sikringer, rele`osv. Vet ikke om det er bare en skringsboks på Vr6, er bare en som jeg finner hos meg ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2005 ehh.. litt lang tid på etterskudd, men i tillelle noen går rundt og lurer enda på årsaken på problemet mitt: rolleyes så var hovedårsaken det at ledningsnettet hadde eiret og lagget brudd inn til speedometeret. Dette er nå byttet med ett nytt komplett ledningsnett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...