Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger en ny bærekule på høyre side foran på bilen min, audi 90 quattro typ89. Bilen er en -88mod, første gang regga i -87.

Problemet er at tappen på bærekula skal være 17mm, men både mekonomen og lars georg storsletten her på forumet kommer opp med bærekuler med 19mm tapp.

Vil helst slippe å bestille den fra møller da prisen hos de er godt over tusenlappen høyere enn det de ovennevnte kan tilby.

Noen som har vært borti problemet og har en løsning på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første år med levering av B3 hadde hele fjærbein, og dermed den eldre typen bærekuler, 17 mm som du sier. Det gjelder altså 1987 modellene. Kanskje bærekulene fra t81/85 passer? Dette får noen med delektalog sjekke. Tror kanskje jeg har liggende de gamle bærearmene fra min bil, men ka ikke garantere hvilken stand bærekulene er på disse. Kan sjekke de ut om du vil.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde akkurat samme problemet da jeg skulle skifte på min 88 90Q,endte opp med kule fra 89mod. coupe,fikk feil noen ganger jeg også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.