#1 Skrevet April 11, 2007 Når jeg svinger (til begge sider) og gir gass kommer det en rar knirkelyd forran på venstre side. Det kommer også hvis jeg legger hardt over uten å gi gass. Har noen peiling på hva det kan være?? Er veldig takknemlig for all respons:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2007 Drivknute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2007 kan være enten bærekulene dine eller drivknutene dine som er gående. mest antagelig er det drivknutene. disse vil lage en kneppe lyd når du svinger. kjøp nye på biltema der koster de ca 400 kroner mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2007 hvis det knirker når du gynger på bilen ville jeg nok at du må skifte fremre nedre bærearm(er),som regel de som lager knirk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2007 Når jeg svinger (til begge sider) og gir gass kommer det en rar knirkelyd forran på venstre side.Det kommer også hvis jeg legger hardt over uten å gi gass. Har noen peiling på hva det kan være?? Er veldig takknemlig for all respons:tilber: hold full sving på bilen til en side så går du ut og tar på drivakselmansjetten, er det hull på den vet du hva lyden, så det motsatte på andre siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...