Anbefalte innlegg

Da ble ufo diskene foran skifta og funker topp MEEEENN

en kalipteren bak (høyre) har bestemt seg for å sitte bom fast.

Er det noen i Trondheims området som har en sånn kalipter liggernde (å som ønsker å bli kvitt den seffern ) : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den vare treg, eller er håndbrekket låst seg?

 

Du kan jo forsøke og demontere caliper og overhalle. Rep sett koster litt over to hundre lappen hos Møller.

 

Dele nr på eksa er 44769861

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel virker på meg som den sitter bom fast.

hadde laget meg egen skru " dings fra jeg hadde A6 til å skru inn stempelet for montering av nye klosser men på S4 klarte jeg ikke å rør den i det hele tatt.

skal plukke ut calipteren å prøve å løsne den masse rust løser osv osv , har rep set for den liggende. men har vært borti på andre biler med samme problemet at stemplet har fått så store rust skader etter å ha sittet fast at den ikke kan brukes.

 

har funnet brukt calipter på TBS da så er vel ingen krise.

men fikses skal den ;)

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det med et rødt middel for og bade O-ringen i på rep settet ditt?

Det var ikke med i rep settet jeg fikk i dag til S4. Men det var med i rep settet til vanlig Audi C4

Evt noen som vet hva dette stoffet er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm jeg kjøpte det på mekonomen å ja det var med en blank pose med noe oppi , farge er jeg ikke riktig person å spørre ;) (fargeblind )

håper det stemmer med type da , posene ligger på verkstedet så jeg får ikke sjekket.

men er plukket ut i fra S4 oversikten til mekonomen, er ikke så inne på hvilke deler som er på alle biler enno ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm jeg kjøpte det på mekonomen å ja det var med en blank pose med noe oppi , farge er jeg ikke riktig person å spørre ;) (fargeblind )

håper det stemmer med type da , posene ligger på verkstedet så jeg får ikke sjekket.

men er plukket ut i fra S4 oversikten til mekonomen, er ikke så inne på hvilke deler som er på alle biler enno ;)

 

Så mekonomen har dette stoffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.