#1 Skrevet April 12, 2007 Da er bilen solgt..... Uten videre annonsering har bilen skifta eier, men ny eier er her på forumet og holder til i byen.Ihvertfall enn så lenge.... Ser etter ny bil, men mens eg leite så skulle eg gjerne ha hatt tak i en billig bil ca 10000,- Noen forslag? En bil som har fått mye kjærlighet og kostet litt penger....: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2007 Bilen din får sikkert mye pleie hos den nye eieren:) Ser ut som du har et prosjekt med UR-Quattro på gang! Når tror du at den kommer på veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2007 Ur quattro prosjektet kommer nok ikke på veien før tidligst 2008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2007 Kondolerer... Morsomt å se igjen kjente omgivelser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2007 Alltid trist å selge noe man har brukt masse penger og tid på. Så bilen i aksjon retning Mørkved da jeg kjørte fra Hunstad isted. Pent glis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2007 Nei nei, jeg skulle jo sitte på denne på ACR: bråk : Forslag til ny bil sier du? Tja, hva med en lett omsettelig diesel, f,eks Golf/Passelat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...