#1 Skrevet April 12, 2007 hva finnes og hvor? vil ha nytt "gitter" i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2007 skal bytte ut så jeg får "gitter" hele veien.. også bak skiltet.. ikke som kan gi tips:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2007 Hallo!!!!!!! finnes det ingen som har peil??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2007 Tenker du på slik RS4 gitter elns da eller? http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_82&products_id=274 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2007 Tenker sikkert på gitter til hagegrillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2007 Tenker sikkert på gitter til hagegrillen. Da funker de over her dårlig,laget i plast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2007 Da funker de over her dårlig,laget i plast... Plastpølser :] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2007 Tenker du på slik RS4 gitter elns da eller? http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_82&products_id=274[/QUO ja for eksempel noe sånt.. men må være så stor plate så den dekker helt ut til sølv kanten på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2007 Hvor lang er grillen din da? Gitter"platene" er på hele 92x27cm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2007 Hvor lang er grillen din da?Gitter"platene" er på hele 92x27cm.. har ikke tatt mål..... men må sikkert være 60x70cm.... se bilde. skal fylle hele grillen ut til chrom kanten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2007 ingen tips: faint : må vist kjøre uten grill jeg: gråter : : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...