#26 Skrevet April 12, 2007 Har du noe nr jeg kan nå deg på??Ringe deg i morra?? 90849536 Bare å ringe, er på jobb til 14-15tia eller.no tenker jeg. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 12, 2007 Er det mulig å fjerne denne?? kansje visst du snakker med møller. men er ikke sikker. denne samsvarer med hjernen slik at den skal starte. men visst det er startsperre og du mangler denne boksen. kan det være at det er derfor du ikke får start! har en kompis som byttet motor i en pegout 106. til en gti motor. alt fungerte, men fikk ikke start på grunn av at han manglet startsperren..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 12, 2007 Når du har startspærre så skal vel bilen gå ett par sek. Men på torbedoveggen, der sitter det 4stk stikkere. mener at to av disse har lik farge. Prøv å bytt om på disse. Det har jeg vært borti ett par ganger tidligere på motor bytte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 13, 2007 Starta ikke med ny hjerne heller.. Noen som vet eksakt hvordan timinga er på hallgiveren?? Hvordann skal den stå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 13, 2007 Starta ikke med ny hjerne heller..Noen som vet eksakt hvordan timinga er på hallgiveren?? Hvordann skal den stå?? Har du sett på det som jeg skrev eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 13, 2007 Har du sett på det som jeg skrev eller? Jepps.. Har prøv det uten hell! Det nettet som er igjenn av 20V ledningsnettet skal vel ikke ha nope å si for at ikke er gnist på motoren?? Dvs at jeg har klipt vekk det som jeg ikke trenger, og litt til desverre.. Bensinpumpa virker ikke som den skal lengre! Men det kan vel ikke være derfor det ikke er gnist??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 13, 2007 Jepps..Har prøv det uten hell! Det nettet som er igjenn av 20V ledningsnettet skal vel ikke ha nope å si for at ikke er gnist på motoren?? Dvs at jeg har klipt vekk det som jeg ikke trenger, og litt til desverre.. Bensinpumpa virker ikke som den skal lengre! Men det kan vel ikke være derfor det ikke er gnist??!! Mulig det heller er motsatt. At bensinpumpa ikke går fordi du ikke har gnist. Ved en evt. kræsj hvor motoren stopper skal nemlig bensinpumpa også stoppe. Hva med tenningsbakstykket? Sender dette strøm til coiler/ecu og div som det skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 14, 2007 Mulig det heller er motsatt. At bensinpumpa ikke går fordi du ikke har gnist. Ved en evt. kræsj hvor motoren stopper skal nemlig bensinpumpa også stoppe. Hva med tenningsbakstykket? Sender dette strøm til coiler/ecu og div som det skal? Tenningsmodulene mener du?? Ja alt har strøm! Coil, lmm alle kontakter men det er ikke gnist! Hvordan skal hallgiveren stå da?? Nå står den etter all mulige merker som er på hallgiver og motor!:. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 15, 2007 Tenningsmodulene mener du??Ja alt har strøm! Coil, lmm alle kontakter men det er ikke gnist! Hvordan skal hallgiveren stå da?? Nå står den etter all mulige merker som er på hallgiver og motor!:. Da må du prøve å skope sensorene dine. Se om du får noen signaler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 15, 2007 Da må du prøve å skope sensorene dine. Se om du får noen signaler! Mulig dumt spm men hva er skope?? Skope svinhjulsensorene og bakefølerene mener du?? Og tenningsmodulene? n annen tilng.. Skal det være strøm inn på tenningsmodulene eller bare ett signal når jeg kinner?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 23, 2008 sitter de kontaktene på tenningsmodulene riktig? streva litt med det etter en ombygging. eventuelt prøv å bytt om de kontaktene viss du ikke alt har prøvd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...