Steinsprutbeskyttelse (blank/klar plastfilm, hvor kjøpe?)

Anbefalte innlegg

Tar opp igjen dette temaet da jeg ikke finner noen vettuge svar her fra før.

Hvor kan jeg kjøpe slik blank/klar plastfilm på meter/rull for selvtilpassing til lykter, kanaler osv for steinsprut?

 

Har sjekka følgende:

-3M tape (10cm x 2,5m) til 279,- på Torshov

-Lokal dekorsjappe som skulle ha 450,- for 60cm x 1m

Og for å være helt ærlig synes jeg dette var nokså dyrt. Mulig det er jeg som har en misforstått oppfatning av dette, men til 450kr/m og det som værre er mener jeg at noen sitter igjen med en uforskammet fortjeneste på blank plastfolie :)

 

Noen tips til billigere produkt? En nettsjappe er jo alltids flott, der ser man prisene med det samme og slipper "dagsformen"-prising som på lokale butikker. Har lett litt selv uten at det har bringet noen gode resultater så langt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i den 3M saken du har skrevet over her hos en oppretter i område her.. Han hadde den rullen, og jeg kjøpte vel kanskje en halvmeter eller noe for 20-30 kroner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.lackschutzshop.de/ har mange forskjellige formtilpassede, og de selger også på ebay-auksjon, da blir oftest prisene mye lavere (og de selger typisk ett av hvert sett på ebay hver dag, så det er stadig muligheter for greie priser). Jeg kjøpte 5 dels sett til Touran, kommer vel på 150kr med frakt og gebyrer.

Ikke helt det du spurte om, men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.lackschutzshop.de/ har mange forskjellige formtilpassede, og de selger også på ebay-auksjon, da blir oftest prisene mye lavere (og de selger typisk ett av hvert sett på ebay hver dag, så det er stadig muligheter for greie priser). Jeg kjøpte 5 dels sett til Touran, kommer vel på 150kr med frakt og gebyrer.

Ikke helt det du spurte om, men....

 

Det var et godt tips Terje, men de har selvsagt ingenting til min bil. Dessuten tenkte jeg å ha på litt mer enn ei tynn stripe her og der :) Flere gode tips mottaes med takk, i mellomtiden får man vel bare lete litt mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.