#1 Skrevet April 13, 2007 Hei Skal si pappa er uheldig med sin A6 2.5tdi -99. For drøyt to måneder siden gikk diesel pumpa, det skulle Møller ha ca 30.000 for å bytte. I går fikk jeg vite at girkassa hans hadde tatt kvelden. Møller skulle ha 55.000 for å montere en ny girkasse! Noen som har forslag til hva som bør gjøres? Gå for en ny girkasse, overhalve den gamle, få tak i brukt eller dra til Tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Du kan jo prøve norsk bildelesenter. http://norskbildelsenter.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 Takk Da blir det vel kammene som tar kvelden neste gang tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2007 å kjøpe en brukt kasse hadde jeg neppe gjort, da en i teorien kan risikere at den ryker dagen etter monterting....alternativt måtte det vært enten en ny kasse eller en garantert overhalt brukt kasse... sjekk gjerne ebay etter ny kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2007 Jeg mener bestemt jeg fikk pris på noenogtjue tusen for overhaling av automatkasse hos DMC Transmission her i vestfold. Ligge rpå gulesider, kan være verdt å ta en telefon dit.. Go helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2007 NBS tar vel omtrent det samme tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2007 Har ikke navnet her. Men vet det er flere som har bestilt nye og overhalte kasser fra Danmark. De leverer kassa på døra di. Tror de heter Getsted, men er lagt fra sikker. Har hørt folk snakker om at de sparer 10.000 på en kasse som møller skulle ha 25.000 for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2007 Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2007 http://www.gedsted-autoophug.dk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2007 NBS overhaler vel alle girkasser før de videreselger de? Med påfølgende garanti? Kompis av meg hadde bil på overhaling der, hvor girkassa begynte å kødde etter ett halvår. Ble utført på garanti hos NBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...