#1 Skrevet April 13, 2007 Yepps, det lurer jeg på, hvem har størst og best utvalg i Maguiars på Gjøvik?? Eller i allefall i nærheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Send meg en mail med det du vil ha så kan jeg skaffe en pris til deg rett hjem i postkassa.. Go helg! Regner med jeg kan skaffe proffproduktene i tillegg til de vanlige konsument produktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Bilextra er de eneste jeg har sett som har dette på Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 Bilekstra har vel litt. Eller så ligger det en slik butikk nede ved Dekkmann mot CC. Har sett et stort slik banner der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2007 Mekonomen (Mjøsbil) har fremdeles igjen noe, dette er nedsatt med 25% da de satser på Autoglym istedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2007 Send meg en mail med det du vil ha så kan jeg skaffe en pris til deg rett hjem i postkassa.. Go helg! Regner med jeg kan skaffe proffproduktene i tillegg til de vanlige konsument produktene.. ....tar et bilde imorgen, så får vi se om jeg trenger no mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2007 .....noen som er keen på å få gratisprøve av et par kluter for uttesting?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...