Anbefalte innlegg

Hvor/hvem i Oslo området retter felger? Noen som vet om noen som retter på dagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Sunnaas Hjulservice

Postadresse: Økern Torgv. 64

0586 Oslo

Telefon: 22647751

Siden det er midt i dekkskiftsesongen, tviler jeg på at de tar det på dagen. Sikkert en del andre med skeive felger på denne tiden av året

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Sunnaas Hjulservice

Postadresse: Økern Torgv. 64

0586 Oslo

Telefon: 22647751

Siden det er midt i dekkskiftsesongen, tviler jeg på at de tar det på dagen. Sikkert en del andre med skeive felger på denne tiden av året

De kunne ikke ta dette før i mai. Men takk for hjelpen. Kjører nå på 1 stk 16" med vinterdekk og 3 stk 19". Aj aj aj

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor/hvem i Oslo området retter felger? Noen som vet om noen som retter på dagen?

Prøv http://www.nordiskfelgimport.no. De har felgrettingsmaskin.

Stålfjæra 1, tlf 40 00 19 96

Snakk med Ketil/Helmer og hils fra meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv http://www.nordiskfelgimport.no. De har felgrettingsmaskin.

Stålfjæra 1, tlf 40 00 19 96

Snakk med Ketil/Helmer og hils fra meg.

Takk Inge

Skal høre med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vill anbefale Sunnaashjulservice! hvis du gidder så kan du reise til Arne Wangen på Raufoss det ligger ca en og en halv time nord for Oslo de tar det mens du venter hvis du har avtalt på forhånd. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Dekkparter Holmen Bilgummi på Bryn, utrolig bra service. Rettet en felg for meg som Sunnås ikke klarte og rette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster sånt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Dekkparter Holmen Bilgummi på Bryn, utrolig bra service. Rettet en felg for meg som Sunnås ikke klarte og rette.

Takk Kim. Skal høre med dem, men har levert felgen til Nordisk Felgimport. Hvis ikke de klarer å rette den så prøver jeg på Bryn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster sånt da?

Har forhørt meg rundt etter priser og det varierer fra 350 - 700 kr avhengig av omfanget av skaden på felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt kast i felgene mine, Går det ann å rette noe slikt hos de nevnte forhandlere også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt kast i felgene mine, Går det ann å rette noe slikt hos de nevnte forhandlere også?

Bare å ringe å høre det. Vil tro de fikser det meste så lenge ikke felgene her HELT ødelagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.