Street Legal 21 april på Forus

Anbefalte innlegg

Noen som skal stille på startstreken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på forus, og ka klokke?

 

Må ut å se på hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er på ved avfallsmottaket på Forus. Tidspunkt er jeg litt usikker på men starter vel tidlig på formiddagen. Stod lite info på nettsiden til http://www.thundervalle.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen gidder å hjelpe meg med wg min så kan jeg stille i allefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen gidder å hjelpe meg med wg min så kan jeg stille i allefall

 

Jeg har verktøy og gårdsrom til disp. som vanlig om det skulle være ett problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det høres jo ut som en plan. Jeg tar med bil og øl og du stiller med plass ! :)

 

Må bare skru opp wg og finne ut hvorfor den lekker slik at jeg ikke får bygd opp trykk. Skal få sendt bortover en kraftigere fjær på mandag. Men synd det bare er 201meter da, får jo såvidt tømt 2dre gir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååååå... Faen eg går glipp av mye de 2 ukene eg e i Florida...

Reise te Orlando 16.-30april. Går glipp av en dobbel 30-års og i tillegg dette..: bh :

 

Etter et velykket Gatebil ifjor var jeg helt innstilt på å komme på hovedtreffet på Våler.: bh : Men i Pinsen e det Island på firmatur.

 

Itillegg går eg glipp av GateBil i Juli.: bh : Då e eg i Golden Sands...

 

Dårlig timing dette her.. Neste år, må eg tenke meg litt mer om før eg bestille ferier. : bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååååå... Faen eg går glipp av mye de 2 ukene eg e i Florida...

Reise te Orlando 16.-30april. Går glipp av en dobbel 30-års og i tillegg dette..: bh :

 

Etter et velykket Gatebil ifjor var jeg helt innstilt på å komme på hovedtreffet på Våler.: bh : Men i Pinsen e det Island på firmatur.

 

Itillegg går eg glipp av GateBil i Juli.: bh : Då e eg i Golden Sands...

 

Dårlig timing dette her.. Neste år, må eg tenke meg litt mer om før eg bestille ferier. : bh : : bh : : bh :

 

ja du får det er ikke bare bare å ta ferie, det må nøye tilrette legges.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som skal delta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du får det er ikke bare bare å ta ferie, det må nøye tilrette legges.. :)[/QUO

 

Uff ja sant d... Alltid fått med meg street Legal de siste åra.

Hovedtreffet på Våler var jeg klar over, men jeg kan ikke sette dato for firmaturer.

Gatebil trodde jeg var i slutten av Juli som ifjor. Men neida.

 

Men ikke det.. Kommer ikke til å kjede meg i periodene disse bevigenhetene skjer. Men kjedelig å gå glipp av så mye, som er så gøy.: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister å stille hvis eg e hjemme. E jo seff offshore for tiden: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen var å komme jeg og, men ser litt skummelt ut nå.

Holder på å skru ut motoren igjen. Feilmontert clutch antakelig.: bh : EU kontroll på torsdag. En spennende og travel uke. Tenkte og å få med meg kjøring på Reve på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser i RA at det kjøres flere fartsprøver parallelt. Hvor er det best å være publikum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert rallyet du tenker på. Jeg tror nok beste plassen å stå er ved SS1. Hvis du lurer på hvor fartsetappene går så gå inn på http://www.rally.no/stavanger

 

Der har du starttider og kart og video over etappene. Samme som ble kjørt i fjor!

 

Gleder meg jeg hvertfall. Dette er skikkelig morsomt å se på. Fikk noen fantastiske bilder i fjor. Har meldt sån passe bra ver og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Klarte faktisk å vinne street klassa:o Quattro og regn e en god kombinasjon:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Klarte faktisk å vinne street klassa:o Quattro og regn e en god kombinasjon:tilber:

Gratulerer! Du får stille i Bad Boys klassen neste gang da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarte hverken å finne frem eller å fikse wg så jeg fikk ikke stillt opp. Hva var tiden du vant på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer,..kem blei du kjørende imot på finalen? å ka tid fekk du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va berre ei porsche carrera 4 og en 200sx igjen, resten for når de begynte å regne... slo begge dei:o Beste tid va 8.914 og 128.59 km Fornød med de. Berre 2 gangen ei prøve. Audi s4:tilber: Litt skeptisk til å stille i bad boys Vart slått ta de som va i fjor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med seier Torgeir!

 

Var innom å knipsa noen bilder... Holdt desverre ikke ut lenge i regnet og fikk ikke med meg mer enn kvalik rundene.

 

Bildene er ikke de beste, kobinasjon av dårlige forhold, regn å kaldt pluss pissetrengt fotograf satte sitt preg:p

 

Samt det forbanna gjærde som var i veien...

DSC_1339.jpg

DSC_1342.jpg

DSC_1405.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker, bilder er aldri feil:) Kanskje noen flere som har bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene biler begge to ihvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.