#1 Skrevet April 13, 2007 Hvor kan man kjøpe G60 skiver som er bra til en rimelig penge, har en seat toledo 96 mod som jeg har fått i S2 calipere til men må ha G60 skiver på grunn av boltsirkel.. Er og litt likevis på det med å bruke s2 bremseklaver me s2 calipere siden noen sier at klossen vil ligge litt innpå skiva. og att offset ikke er helt likt heller. ikke vet jeg. er ikke sikkert S2 klaver passer på navet mitt engang, noen sier og man må ha G60 bremseklave for å bruke s2 calipere på G60 skive osv.. org bremser er samme som på Golf2 gti 16v på Toledo. Har sett litt på diverse tråder men er litt forsjellige meninger rundt dette ser det ut som. Fint om noen kan hjelpe meg litt med dette. Tenkte jeg sku få i noen skiver som er litt slitsa og noe belegg som ikke støver så mye og som tåler litt banekjøring.. hvor kan man og få i stålomspunnede br.slanger? Mvh, Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Du må bruke S2 calipere med tilhørende holder + G60 skive, om klossen biter utenfor selve skiven løser du dette kjapt med å slipe til dette, bare slipe skrått av den så klossene ikke vil treffe i hver andre når klossene blir veldig slitte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 Noen forslag til hva slags skiver jeg bør ha.. Og noen klosser med bra bitt som tåler litt banekjøring, har hørt at det er ikke bestandig det man betaler mest for som holder lengst ved banekjøring.. Uten å nevne noe merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...