#1 Skrevet April 13, 2007 Har nylig kjøpt meg en 97 A6 2.5tdi stv. Er nå på desperat leting etter felger,men klarer ikke helt bestemme meg for hvilken type felg jeg vil ha. Kan noen gi meg tips på felger som passer godt til denne bilen? Skal være 18tommere. Vært fint om noen kunne moddet bilde i photoshop! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Noen meninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 Noen meninger? Her har du fått deg 20" Vortex R. Jeg har selv disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2007 Her har du fått deg 20" Vortex R. Jeg har selv disse. OZ Michelangelo ІІ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2007 OZ Michelangelo ІІ A8 Replika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2007 Kan noen prøve å moddet noen de nye rs4 felgene på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...