#1 Skrevet Juli 22, 2004 En helt sinnsyk rå Amcar med biturbo-motor med 1076 hk på hjulene med villt hjulspinn. Sjekk eksos-rørene.........rett ut av forskjermene!!! Turbo er gøy dere TURBO POWER (høyreklikk/save as) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2004 Prøv den med full lyd på stereoen, fy F for en lyd. Var litt tungstartet da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2004 Får ikke til å spille den av jeg da...:mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Prøv den med full lyd på stereoen, fy F for en lyd. Var litt tungstartet da:D Hehe hørtes ut som det var såvidt den fikk start når den stod fastspent på rullene........røykla jo hele lokalet gitt :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2004 Er det noe jeg ikke skjønner/ser, eller tar den luft rett inn i turboene uten noen form for filter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Morten Skei Bekken Er det noe jeg ikke skjønner/ser, eller tar den luft rett inn i turboene uten noen form for filter? Airfilters are for sissies.......?? Hehe,stemmer nok bra at den ikke har luft-filter ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2004 kult. hvem blir den første i klubben me å komme med en 4,2 v8 me 2 fønere da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...