#1 Skrevet April 13, 2007 Noen som har noen billige 17" med dekk Helst i Bergen..Rundt der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 Hvilken boltsirkel? Har noen strøkne MAS Italy 17" felger med 2 måneder gamle sommerdekk (205/50-17) som kan selges til rett pris... 4x108, ET 35 eller 38. Sjeldne, flotte felger! Kom med bud, så skal jeg vurdere det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 Noen som har noen billige 17" med dekk Helst i Bergen..Rundt der.. Du har jo en spesiell bil med spesiell boltsirkel/innpress da ole kryr ikke av slike hjul, hvertfall ikke i Bergen men jeg har vettu har både 17" RH porsche(med vinter eller sommerdekk) og 18" Porsche (mangler 2 dekk) Ring meg om du trenger... 92052699 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2007 Du har jo en spesiell bil med spesiell boltsirkel/innpress da olekryr ikke av slike hjul, hvertfall ikke i Bergen men jeg har vettu har både 17" RH porsche(med vinter eller sommerdekk) og 18" Porsche (mangler 2 dekk) Ring meg om du trenger... 92052699 Det vet eg .. var ikke til rs en tenkte hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Du har jo en spesiell bil med spesiell boltsirkel/innpress da olekryr ikke av slike hjul, hvertfall ikke i Bergen men jeg har vettu har både 17" RH porsche(med vinter eller sommerdekk) og 18" Porsche (mangler 2 dekk) Ring meg om du trenger... 92052699 Jeg er på utkikk etter noen 17" felger, som ikke er for dyre, til bane bruk. Vet det ikke er min dim du har, men det er ikke noe som ikke kan fikses med noen adaptere:) Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Jeg er på utkikk etter noen 17" felger, som ikke er for dyre, til bane bruk. Vet det ikke er min dim du har, men det er ikke noe som ikke kan fikses med noen adaptere:)Pris? PM er sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...