Hvilken felg er dette? Porsche.

Anbefalte innlegg

Ligner på speedline, men er ikke helt sikker..

0832331092.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Porsche Cup Turbo felg , kom til 964 Turbo , 1991 - 1994.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, flott! Ca. verdi på disse? 9.5*18 og 10.5*18. Noen som vet ca. et. også kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper ET ligger på rundt 52, bestefar har Keskin-felger som er kopi av disse i 9,5x18 ET52 på A8'n sin. Med 25mm adapter ser det ganske bra ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt Frode.......dette er jo RH ZW1. Det vet jo til og med bestemora mi ;) Edit: Det kan jo også være Speedline,men da bør selger vise til at det er "ekte" vare og ikke RH ZW1 som jo er en kopi som er en god del billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt Frode.......dette er jo RH ZW1. Det vet jo til og med bestemora mi ;)

Ærlig talt Pål..... dette er jo ikke RH ZW1. De kommer kun i 17" og det vet jo tom oldermor mi ;)

De minner veldig om hjula Svein sier, men utifra dim så er det nok ikke org felg da de var 8/10x18. Tviler alt i alt på at det er org Porsche hjul pga bredden på framfelg, 911 pleier skjelden å ha noe særlig breiere enn 8" forran, jeg kommer ihvertfall ikke på noen modeller i farten som har hatt i nærheten av 9,5" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ZW1 8x17.. Bare å kjøpe Frode! Råe felger med skikkelig dim ;)

Helt like etter det jeg kan se.. :)

main_1156908401431c661751c4b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er 5x130 boltsirkel, kan det være RH P-rad.. dog de fåes ikke i 10.5x18.. kun 10x18

Om det er 5x112, kan det være RH-PD.. fåes kun i samme dim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Speedline mener jeg det skal være merke på ytterringen, noe alla dette:

ca67_1.JPG

Men skulle jeg satset pengene mine på ett råtips, så tror jeg felgene er Kerscher KRS :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan få kjøpt ytter-ringer slik at selv RH felger kan bli 10,5 toms. Men umulig å si om det er Kerscher,RH eller Speedline. Beviset står nok på innsiden av felgen en plass......;) Men tilbake til spørsmålet til Frode: Er det "ekte" Speedline felger er de verdt en del kroner,RH felger kan du få hevet etter deg for knapt 1000-1500 euro i den dimmen alt etter tilstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noen Hamann RS Ultralight Porsche-felger ? Aldri sett slike før........husk på at det går en rød S3 i Ålesundsområdet med Porsche-felger allerede ;)

hamann.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Speedline mener jeg det skal være merke på ytterringen, noe alla dette:

ca67_1.JPG

Men skulle jeg satset pengene mine på ett råtips, så tror jeg felgene er Kerscher KRS :)

Kerscher tror jeg kan stemme bedre ja, faktisk stemmer det så bra at jeg er overbevist om at dette er Kerscher KRS.

Jeg stusset veldig over 9,5" framfelg, uhyre sjelden at Porsche leverer så bredt forran har jeg funnet ut.

Link til Kerscher: http://www.kerscher-tuning.de/felgen/show.php?shopid=1126426817872&id=2

Hadde bare jeg fått tak i han som selger dem nå...

10 poeng til Tord ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke helt se hva som er forskjellen på Kerscher og RH da men..........tøffe felger er det iallfall uansett om de heter Kerscher,Speedline eller RH ;)

krs.jpg

rhpd.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.