#1 Skrevet Juli 23, 2004 Ettersom jeg er (atsjoo) pollenallergiker tenkte jeg at jeg skulle ta en titt og sjekke tilstand på kupefilteret i bilen min, plukka derfor fram instruksjonsboka for å se etter noe info. Men det står jo f... meg ikke noe nyttig info i den blekka... Hvor sitter dette filteret egentlig? Hvis noen kan gi meg en pekepinn til hvilken plastdel jeg skal kaste meg over så hadde jeg vært takknemlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2004 Sitter på passasjersiden under det svarte plastdekselet mellom panseret og frontruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2004 Stemmer det..Byttet filteret på min bil her om dagen og det trengtes!!Vanskelig var det heller ikke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2004 Burde vite det siden jeg har byttet noen av dem... ;-) Sitter forøvrig samme sted på Golf 3 og 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2004 Ok. Takker. Hvordan løsner jeg det dekselet mellom ruta og panser? Tar av viskerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2004 Blir ikke dette byttet på service, eller er det jeg som lever i altfor god tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2004 Nei det er bare og løsne det lille plasdekslet på passasjersida.. Ta opp pansret så ser du det med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr Blir ikke dette byttet på service, eller er det jeg som lever i altfor god tro? Stemmer det at det blir tatt på service!!Byttet det nå på 105000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...