Anbefalte innlegg

Heyhey. Hvor i bergen får eg kjøpt castrol eller mobil1 olje eller annen god olje ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tores autoservice i åsane bruker Agip olje. Bruker fullsyntetisk Agip 10w60 på rs2'n. Tror det er mange her på forumet som går god for Agip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen har castrol vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tores autoservice i åsane bruker Agip olje. Bruker fullsyntetisk Agip 10w60 på rs2'n. Tror det er mange her på forumet som går god for Agip

 

hvor mye koster denne for 4liter ca da? å hvordan er den i forhold til Castrol TWS motorsport 10w60? den koster jo 855kroner for 4 liter :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker shell heliux syntetisk ojle 5w40. 4 liter for 799kr det er den produsenten anbefaler å bruke.

Når det gjelder liter i motoren kan det variere en det avhengi mo man har ekstern oljekjøler eller ikke. i min syncro g60 har jeg nesten 5 liter på grunn av koljekjøler med slanger så blir det fort liter ut av det. det letteste er å bare bruke peile pinnen. ha alltid oljen på max, spesielt hvis du skal kjøre bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere med g60 og oljekjøler??

 

hva temp har dere når dere kjører normalt?`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobil1 olje på esso stasjon, jeg bruker denne, ca 600 for 4 liter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere med g60 og oljekjøler??

 

hva temp har dere når dere kjører normalt?`?

 

Vanlig kjøring er rundt 92 grader vet ikke helt på bane enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ultra effektiv kjøling jeg da.. bare 60 grader,, kanskje vel i overkant bra da oljen ikke har sin beste egenskaper før rundt 80 vel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi. det var gjerne litt lite ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ultra effektiv kjøling jeg da.. bare 60 grader,, kanskje vel i overkant bra da oljen ikke har sin beste egenskaper før rundt 80 vel

 

Tror kanskje jeg ville sjekket om oljetemp sensoren er på nett hørtes veldig lavt ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville sjekket om oljetemp sensoren er på nett hørtes veldig lavt ut....

 

er nok bare kombinasjonen av stor oljekjøler og plassering i åpningen i 90 fangeren. burde vel få lagt inn en termostat heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heyhey. Hvor i bergen får eg kjøpt castrol eller mobil1 olje eller annen god olje ?

 

Hei,

 

Jeg kjøper olje hos http://www.oljelageret.no , og er veldig fornøyd med både kvalitet, service og pris.

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso sin helsyntetiske olje (Ultron 5W40) selges på Grønner fargehandel på Storsenteret, Nøstet og Askøy til fast halv pris, 299,- for 4l..

 

Shell sin Helix helsyntetiske er også til ca. halv pris hos Åsane sand og singel..

 

Mye peng å spare:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljelageret.no selger Titan Supersyn 5w-40 til 275.- for 4 liter, med en rekke vw godkjenninger. Bra deal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok litt å spare mange plasser ja:) takk for info

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.