#1 Skrevet April 13, 2007 Heyhey. Hvor i bergen får eg kjøpt castrol eller mobil1 olje eller annen god olje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 tores autoservice i åsane bruker Agip olje. Bruker fullsyntetisk Agip 10w60 på rs2'n. Tror det er mange her på forumet som går god for Agip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 mekonomen har castrol vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2007 tores autoservice i åsane bruker Agip olje. Bruker fullsyntetisk Agip 10w60 på rs2'n. Tror det er mange her på forumet som går god for Agip hvor mye koster denne for 4liter ca da? å hvordan er den i forhold til Castrol TWS motorsport 10w60? den koster jo 855kroner for 4 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2007 Jeg bruker shell heliux syntetisk ojle 5w40. 4 liter for 799kr det er den produsenten anbefaler å bruke. Når det gjelder liter i motoren kan det variere en det avhengi mo man har ekstern oljekjøler eller ikke. i min syncro g60 har jeg nesten 5 liter på grunn av koljekjøler med slanger så blir det fort liter ut av det. det letteste er å bare bruke peile pinnen. ha alltid oljen på max, spesielt hvis du skal kjøre bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2007 Noen av dere med g60 og oljekjøler?? hva temp har dere når dere kjører normalt?`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2007 Mobil1 olje på esso stasjon, jeg bruker denne, ca 600 for 4 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2007 Noen av dere med g60 og oljekjøler?? hva temp har dere når dere kjører normalt?`? Vanlig kjøring er rundt 92 grader vet ikke helt på bane enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2007 har ultra effektiv kjøling jeg da.. bare 60 grader,, kanskje vel i overkant bra da oljen ikke har sin beste egenskaper før rundt 80 vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2007 oi. det var gjerne litt lite ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2007 har ultra effektiv kjøling jeg da.. bare 60 grader,, kanskje vel i overkant bra da oljen ikke har sin beste egenskaper før rundt 80 vel Tror kanskje jeg ville sjekket om oljetemp sensoren er på nett hørtes veldig lavt ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2007 Tror kanskje jeg ville sjekket om oljetemp sensoren er på nett hørtes veldig lavt ut.... er nok bare kombinasjonen av stor oljekjøler og plassering i åpningen i 90 fangeren. burde vel få lagt inn en termostat heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2007 Heyhey. Hvor i bergen får eg kjøpt castrol eller mobil1 olje eller annen god olje ? Hei, Jeg kjøper olje hos http://www.oljelageret.no , og er veldig fornøyd med både kvalitet, service og pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2007 Esso sin helsyntetiske olje (Ultron 5W40) selges på Grønner fargehandel på Storsenteret, Nøstet og Askøy til fast halv pris, 299,- for 4l.. Shell sin Helix helsyntetiske er også til ca. halv pris hos Åsane sand og singel.. Mye peng å spare:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2007 Oljelageret.no selger Titan Supersyn 5w-40 til 275.- for 4 liter, med en rekke vw godkjenninger. Bra deal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 27, 2007 er nok litt å spare mange plasser ja:) takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...