#1 Skrevet April 13, 2007 Da kjører vi aprilvarianten av pizzamøte førstkommende søndag. For nye (eller gamle) medlemmer som ikke har vært på pizzamøte før starter vi kl 1900 på Peppes Pizza i Ålesund sentrum. Så, legg igjen valget mellom Tuja og Barlindhekk hjemme, ta med deg pisspreiket og møt opp. Vel Møtt Alle Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Kjøper dere pizza og eller bare møter dere opp utenfor peppes? Jeg er fan av litt attåt på møtene, men det virker ikke som de andre er her i stavanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 Vi er så heldige at vi disponerer et lukket "bakrom" på Peppes og har avtale om buffetpris når vi har møter så de bærer pizza til vi sier stopp også betaler vi kr. x.- pr snute. (av en eller annen grunn betaler vi nesten alltid forskjellig pris fra gang til gang) Etter møtet er det dekksparking og juging på utsia og hvis det er vær til det ender det av og til opp med uofisiell råning på Shell som avslutning på kvelden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2007 kjenne at jeg begynner å bli sulten med en gang.hehe. I`ll be there: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2007 Vi er så heldige at vi disponerer et lukket "bakrom" på Peppes og har avtale om buffetpris når vi har møter så de bærer pizza til vi sier stopp også betaler vi kr. x.- pr snute. (av en eller annen grunn betaler vi nesten alltid forskjellig pris fra gang til gang)Etter møtet er det dekksparking og juging på utsia og hvis det er vær til det ender det av og til opp med uofisiell råning på Shell som avslutning på kvelden;) Heldiggriser... Kanskje jeg skal bytte lokallag...litt å langt å kjøre kanskje for et stykke pizza eller to men Vi må få oss en sånn deal her hjemme og...hehe SIkkert lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2007 Jeg og Jahn Christer kommer mest sannsynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2007 Bra oppmøte idag. Men jeg stiller meg litt negativ for den ruta cruisingen er satt til. 1. Hva skal vi i slummen av Ålesund? 2. Hva skal vi inni ett byggefelt på hessa der vi ikje ser nokke spesielt anna en sulafjellet? 3. Vi blir nok MANGE biler, å når lyskryssa blir røde å biler som ikje veit kor dei skal ikje finne oss igjen å ikje kan ruta.. Ka då? Ikke skyt meg nåda Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2007 Litt feil plass å ta opp ditta på alek tror de fleste er enig med deg så den blir vel droppa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2007 Først og fremst: MEGET BRA OPPMØTE I DAG:glad: Telte kjapt over og kom til 24-25 stykker og det er veldig bra. Når folk kjører en time hver vei for å komme seg på lokallagsmøte må det da være mer enn pizza som trekker;) Når det gjelder ruta som ble kjørt i dag er det som Espen Andrè sier A) ikke rette plassen å diskutere det, B) bred enighet at den ikke er ideèll og C) at hele eller deler av den blir droppet. Det var en rute som ble kokt frem etter hodet inne på Peppes og hadde vi ikke prøvekjørt den først kunne det blitt en interesant cruising på treffet: haha : Men slapp av Alek, vi har flere alternativer: smil : Uansett vil jeg si at 11 biler på cruising i slum og byggefelt etter lokallagsmøte er knakanes flott: rock : Pga. at dette møtet ble forskjøvet er det ikke mer enn 3 uker til neste gang, håper at enda flere tar turen da. Før den tid skal vi jo på Møller den 23. og jeg håper vi kan stille like mannsterke der som i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2007 Litt feil plass å ta opp ditta på alek tror de fleste er enig med deg så den blir vel droppa Hvor skal vi diskutere dette da? Lage en ny tråd er vel alvorlig unødvendig? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2007 Hvor skal vi diskutere dette da? Lage en ny tråd er vel alvorlig unødvendig? Mvh slike ting er vel det vi har treff møtene for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2007 slike ting er vel det vi har treff møtene for Som vi så ofte er på? Burde da vel gå an å diskutere ei rute her også! men,men.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2007 Det e berre å diskutere det Alek Kan hive ut en liten kommentar e me da.. Sia e iallefall va delaktig i planlegginga av den ruta som blei kjørt.. Grunnen til å kjøre gjennom slummen (bak fjellet) va å kome effektivt og enkelt fram til den store parkerings-plassen før SAS-hotellet (bilde-taking), pluss vi havna midt i sentrum 200 meter lenger framme. Altså slippe å kjøre meir gjennom lyskryssa enn strengt tatt nødvendig. Grunnen til å kjøre ut på Hessa va for å få sjå heile sentrum av byen på litt avstand. I ettertid viste det se at han Børge og Jonken valgte rett vei med å kjøre motsatt av oss andre, en ser mykje bedre mot sentrum når en kjøre den veien, enn slik som oss gjor det.. Å kjøre gjennom byggefeltet på Hessa kan en nesten ikkje unngå, av den enkle grunn at det e der veien går. Ruta oppom Parken og Utstillingsplassen blir vel 99% sikkert droppa, da det e for trangt og lite meiningsfylt å sjå der oppe. Alternativet vil isåfall ver å kjøre rett bort Skansegata og mot Hessa (strake veien langs Brosundet) istaden for å svinge opp mot Smutten/Parken. Men som han Terje sei, ingenting e bestemt. Men oss kan vel ver glad for at oss prøvekjørte løypa igår Viss vèr-gudane e på vår side den aktuelle dagen, så he oss allerede et nytt alternativ under vurdering Forøvrig, lyskryss og andre kryss som kan skape vanskelige situasjona he oss folk som e satt på saka til å løyse AS WE SPEAK Jaja får jobbe litt te e da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...