#1 Skrevet April 13, 2007 Trenger en momentnøkkel som er åpen som en fastnøkkel, og jeg trenger den fort. Finnes det noe sånnt på biltema el, eller må jeg lage til noe selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Mekonomen har sånne, med løse "nøkkler" til å sette på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 Så morsomt da, siden jeg akkurat kom hjem fra mekonomen idag. Han jeg snakka med hadde aldri hørt om noe sånnt.. Kanskje bare ansatt som bilstereospesialist eller noe sånnt, for han begynnte å spørre etter biltype. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2007 jeg kjøpte i allefall en sånn av typen Tengtool hos mekonomen i fredrikstad for ca 1 år siden.. med sett av 8 nøkkler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2007 har moment nøkkel jeg,finn ut hvilken str den er ,har 3 forskjellig str +spralle innsats til den,går til 240nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2007 Kråkefot heter de "pipene" som en setter på momentnøkler eller skaller for å komme til der det trengs åpen nøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2007 Du kan komme til bergen å låne min , ellers du kan kjøpe på Proff partner eller hos wurth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...