#1 Skrevet April 13, 2007 Hadde det sett bra ut om jeg fjernet disse på bakluka? Er litt usikker om det hadde gjort seg eller ikke. Noen som har bilder der de er fjernet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Behold dem på du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 Disclamer: Jeg er ingen photoshop nerd Synes personlig det ser bedre ut med ringene Pen bil forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2007 Denne er jo ganske lik din, og uten ringene...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2007 syns den blir litt tom uten ringene bak jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2007 Sånn derimot. Med ringer, uten noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2007 Hadde det sett bra ut om jeg fjernet disse på bakluka? Er litt usikker om det hadde gjort seg eller ikke. Noen som har bilder der de er fjernet? Et tips som en mellomløsning mellom krommet og uten merke kan være sorte Kjøp nye ringer, lakker de sorte og teip de nye fast der de gamle satt Tviler nemlig på at du klarer å ta de krommede av uten å ødelegge de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2007 Et tips som en mellomløsning mellom krommet og uten merke kan være sorte Kjøp nye ringer, lakker de sorte og teip de nye fast der de gamle satt Tviler nemlig på at du klarer å ta de krommede av uten å ødelegge de... Intet problem å ta av uten å ødelegge, faktisk. Bare å bruke en tynn tråd, type fireline fiskesene til å sage gjennom limet. Da er merket av og like helt. Trenger bare ny dobbeltsidig tape for å festes igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2007 ringene er hellige! de må bli på sorte ringer er satans verk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2007 Mulig jeg skal la være, men merkene blir på. Når man først har S-bil skal man også vise det: smil : Er kanskje litt enig i at det såg tomt ut uten. Som dere ser fjernet jeg viskeren, det likte jeg:) Ellers kommer nytt skilt. Noen andre forslag med det samme vi er der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2007 Behold ringene på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2007 Behold dem på ja, de skal opp og frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 14, 2007 Synes det er tøft med det S4 merket også jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 14, 2007 Fjern alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2007 Behold ringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...