Anbefalte innlegg

Noen som vet hva intervallet på rgisterreima er på en A4 1,8 97mod?? Bilen er kjørt 160 000, blei bytta på 97 000 men noen sa det kansje va 80 000 intervall!!!

Ska og ta service på bilen å skifte olje, oljefilter, kjøleveska, ser over luft og pollenfilter skifter hvis de e stygge (bremseveska bytta eg i fjor) noe mer eg bør gjøre????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

120k eller 5år på disse mener jeg... plugger kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

120k eller 5år på disse mener jeg... plugger kanskje?

den stemmer hvertfall på 1,8T AEB motoren... sikkert de andre a4 også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener også det var 120K eller 5 år på disse. Husker dog at Haynes anbefalte bytte på 90 K. Men har ikke tilgang til Autohidden på Macen, så jeg kan ikke svare deg helt 100% sikkert.

Jeg vet ihvertfall at ADR motorene har 152 tenner som orginalt, men det kan hende at bilen din er ombygd til 153 tenner. Slik at du burde være litt obs på dette, slik at det ikke skjer stygge ting med registret ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakset i fra Autohidden,er på ADR motor:

Hver 120.000KM - skift ut. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker mye for svar da får kjøpe inn det som sak til for en service og treng ikkje tenke på registerreima på ei stunn ennå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.