#1 Skrevet April 13, 2007 Kjøpte idag et sett med 17 tommere til min A3, og i frykt for å gjøre noe galt gjorde jeg hjemmeleksen min med å sjekke hva slags type felg som passer, etter mye råd og vink kom jeg frem til at disse måtte funke http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9814593&sid=9aEYviZib662077&pos=7&tot=56 men så fort at noe ikke stemte når de var satt på bilen, det viste seg da at ET var 32 på disse og ikke 35 som annonsen og selger sier, spørsmålet er da er jeg på kant med loven eller er dette akseptabelt (husk innpresset på 98 A3 skal egentlig være ET38 ergo 6mill avvikk og både felg og dekk er utenfor men ikke mønsteret) Var uten en tur med bilen ikveld og syntes da at bilen var blitt særdeles tung på rattet kontra med orginalle 15 tommere, skal det være sånn? Alt av svar settes pris på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2007 Tror man kan ha avik på 7 mm når det gjelder ET, men har også hørt at det er bare 5 mm, så jeg hadde undersøkt det litt nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2007 du kan øke sporvidden med intill 15 mm, altså 7,5 mm endring i inpress pr felg. så hvis det er 6 mm endirng nå skal ikke det være noe problem med BT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2007 Synes bilen gjorde seg godt med disse felgene men det bekymrer meg litt at de ligger utenfor hjulbuen foran, hva tror dere? 17 tommere med 225 45 et32 som betyr at felg og dekk ligger 6mm lenger ut en det skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...