Har Sharif fått inn felger enda? (haster)

Anbefalte innlegg

Var innom sharif's dekksenter en tur før påske, for jeg skal ha meg sommerdekk og felg.

De sa da at 2007 nyhetene ikke hadde kommet ennå men var på vei i container ifra korea. Noen som vet om de har fått inn noe felger? Står på farten og skal evt. reise innover ifra halden nå.. så hvis noen vet? hjelp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer ikke igjennom på tlf så du får hørt med de da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har prøvd siden 5 over ni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TLF og sharif er vel bare en spøk under denna sesongen??:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle tro det ikke var like vanskelig nå som før siden de har mange fler til og ta tlf nå. : klø :

Når jeg skulle kjøpe felger hos han sist sommer pratet han på at han ikke får inn årsnyhetene før i Mai elns,men ikke 100% sikker. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke tatt meg bryet med å handle hos han, er jo maaange andre felg/dekk butikker som er like billige som han...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke tatt meg bryet med å handle hos han, er jo maaange andre felg/dekk butikker som er like billige som han...

Nettopp derfor jeg kjøpte i fra ett annet firma også,fikk tilbud på tlf men når jeg kom og skulle handle der fikk jeg en helt annen høyere pris... Kunne ikke få de til prisen jeg først fikk tilbud på heller. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne hos han for noen år siden for å kjøpe 1 ny felg pga hull i veien. Fikk en pris på tlf, en annen pris når jeg kom inn dit og en tredje pris da jeg opplyste at det var forsikringsselskapet som skulle betale...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne hos han for noen år siden for å kjøpe 1 ny felg pga hull i veien. Fikk en pris på tlf, en annen pris når jeg kom inn dit og en tredje pris da jeg opplyste at det var forsikringsselskapet som skulle betale...

Såpass.. : eek :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså ingen som vet noe som helst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste er vel bare å henge på telefonen helt til noen tar den.. Eller gjøre som mange andre, inkl meg selv gå over til andre butikker som har 100 ganger mere service og MINST like bra priser.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller gjøre som mange andre, inkl meg selv gå over til andre butikker som har 100 ganger mere service og MINST like bra priser.. :)

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sharif er ikke noe superbillig og handle av mer..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var vel bare for noen år siden at sharif var omtrent den eneste lav-pris dekk&felg butikken?

Finnes jo mange andre med lave priser, servicen er nok kansje bedre andre steder ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke andre forhandelere er det som er billige og bra da? har 15-20K og vil ha 19" med sånn passe bra dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke andre forhandelere er det som er billige og bra da? har 15-20K og vil ha 19" med sånn passe bra dekk.

http://www.dekkskift.no er veldig bra! Handlet der i påsken og kommer til å kjøpe mere der nå til uka antageligvis : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de har ikke noe bra hjemmeside slik at en kan se hva de har.. jeg har ikke bestemt meg for noen spesiell felg ennå og liker å se litt hva jeg har og gjøre med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

johns dekk og felg har bra priser og kanon service....http://www.jonsdekkogfelg.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de har ikke noe bra hjemmeside slik at en kan se hva de har.. jeg har ikke bestemt meg for noen spesiell felg ennå og liker å se litt hva jeg har og gjøre med..

Stemmer nok fint det ja, men ta en telefon alikevel :). Fått utrolig bra service og pris der så langt så regner med årets felger blir handlet inn fra godeste Christer :).

Han forhandler vel felger fra følgende;

http://www.bilprodukter.no

http://www.felgimport.no

http://www.afl.no

Så bare å finne seg noe der, sende en epost og se hva du får til pris. Jeg ble meget positivt overrasket vertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e18 motor senter .bigwheels. eiker, tevo dekk. osv,,,

eg bestilte hjul hos sharif i fjor å venta fra mars å plutslig ein dag mitt i juli kom dei på døra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.