#1 Skrevet Juli 23, 2004 Har fått øyelokkene mine nå. Og vil helst ha de på fort som f... Men ferien til Grimstad er rett rundt hjørnet, så jeg tenkte jeg kanskje kunne få de lakkert der. Noen som kan tipse meg hvor å dra?? Det er jo ikke snakk om store jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2004 Du kan høre med Olsen Bil...de har sagt de skal gi oss greie priser på lakkering. Ellers er vel GuleSider det greieste tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2004 Siden du da er på ferie i Grimstad, så kan jeg jo tipse om lokallagstreff den 4. August (Onsdag) på McDonalds v/E18 i Grimstad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2004 Mulig jeg er i Oslo 2. - 6. august, men er jeg i Grimstad så skal jeg kikke innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2004 Kl 1800, glemte jo det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Kl 1800, glemte jo det Stikker innom jeg. Ble ikke noe av Oslo oppholdet. Så nå er det 14 dager ferie i Grimstad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2004 Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...