#1 Skrevet April 14, 2007 vist dere har noen bilder så sleng ut! oppserverte en rallye golf å "herbie" der, så burde være noen som har! spesielt ute etter en rød nissan uten frontanger å front montert intercooler, med 2 svarte felger bak! takk på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2007 jeppz-- har masse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2007 ta så få ut fingern å legg ut a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2007 Vet at eb kompis blåste motoren sin der idag. Rød 200sx med ganske greit med hk og bur.... s13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2007 Vet at eb kompis blåste motoren sin der idag. Rød 200sx med ganske greit med hk og bur.... s13 stemmer... snakke ned han.. var masse olje søl i motor rommet hans og masse røyk ut av eksos.... ikke kult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2007 Tok noen bilder, men ble mange som gikk i søppelbøtta... Første gang jeg tar bilder av biler i fart og da er det jo dømt til å gå galt. Fikk nå til noen greie uansett mener jeg. Jeg har bildene endel større, men for å få det litt web-vennlig ble de resiza en hel del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2007 Enda noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2007 Tatata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2007 Ikke så mange igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2007 nice de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 14, 2007 å dette er hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 14, 2007 Rudskogen mener jeg å huske (og se ut ifra bildene).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2007 Drift battle hadde bane dag i dag. Når sluttet det foresten i dag? Kjørte forbi rundt kl 4 ca og tenkte å stikke innom men da hørte jeg ikke noe og det virket rolig der inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 15, 2007 Det stengte klokka 1800. Det var fortsatt mange på banen i 1600 tida og det virka som om det var flere som skulle bli kvitt resten av dekka sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 15, 2007 vist dere har noen bilder så sleng ut! oppserverte en rallye golf å "herbie" der, så burde være noen som har! spesielt ute etter en rød nissan uten frontanger å front montert intercooler, med 2 svarte felger bak! takk på forhånd:) En kamerat sin den, sinnsykt rå bil.. Må bare lære seg og drifte, første gang han var på banen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 15, 2007 En kamerat sin den, sinnsykt rå bil.. Må bare lære seg og drifte, første gang han var på banen.. hihi anders sinn jo flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 15, 2007 hihi anders sinn jo flere bilder? Har mange, men orker ikke å laste de opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 15, 2007 Jeg dro rundt halv syv tiden, og da var det fortsatt folk der. Men begynnte bli mindre liv. Snakket også med han som blåste motoren i 200sx'en sin. Røyk noe jævlig Paller; Legg ut flere bilder da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 15, 2007 Ja han er langt nede nå, men skjønner han godt. Var jo ganske frisk den 200sx hans 400hk på hjula burde vel funke greit det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 15, 2007 En kamerat sin den, sinnsykt rå bil.. Må bare lære seg og drifte, første gang han var på banen.. Tror han (mest sannsynlig) mente stebroren hans sin S13, og ikke den:) Rett meg om jeg tar feil, Glenn Åge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 16, 2007 noen som vet hvem eiern av denne s14a er? så den sto til slags i japan (eller hvor det var) i vinter, ganske heftig:) http://forum.vwaudi-club.no./attachment.php?attachmentid=61875&stc=1&d=1176589148 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 16, 2007 Feteste bilen på treffet må ha vært den volvoen med runde lykter, nyyyydelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 16, 2007 Her er noen bilder jeg tok. Dette må vel ha vært den kuleste bilen på treffet? Resten av bildene ligger her: http://gallery.raboc.org/2007_Drift_Battle_License_Day 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...