driftbattle: noen som har bilder fra treffet idag?

Anbefalte innlegg

vist dere har noen bilder så sleng ut!;) oppserverte en rallye golf å "herbie" der, så burde være noen som har! spesielt ute etter en rød nissan uten frontanger å front montert intercooler, med 2 svarte felger bak!:) takk på forhånd:)

Jeg får vel si meg "skyldig" i å ha vært der :rolleye: Syns ikke det var noe spesielt egentlig. Det manglet litt 4hjuls-spinn der : smil :

Men, selvfølgelig var det endel fete biler der, selv om jeg SELVFØLGELIG har mest sansen for Vw Audi treff :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han (mest sannsynlig) mente stebroren hans sin S13, og ikke den:) Rett meg om jeg tar feil, Glenn Åge.

kan stemme det mads kristian!:) men sleng ut bilder her folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvem eiern av denne s14a er? så den sto til slags i japan (eller hvor det var) i vinter, ganske heftig:)

http://forum.vwaudi-club.no./attachment.php?attachmentid=61875&stc=1&d=1176589148

Det er gamlebilen til Driftworks og kom til Norge fra England for ett par mnd siden. Mener den ble observert i det den kom med båt til Haugeund og så fraktet derfra til sørlandet ett sted om jeg ikke husker feil. Eier er "selvsagt" medlem i Nissan cluben så leiter du der finner du infoen du ønsker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.